22 December, 2005

KELUARGA DI MEDAN,INDONESIA


Saya perolehi gambar tersebut dari Pak Teh Ahmad Sharifudin B.Hj.Johari.Mereka adalah cucu-cucu M.Taher Mas dan Mardiah.Mengikut catitan di belakang gambar mereka adalah dari kiri:
1.Khairul Ikhsan B.M.Saihan B.M.Taher Mas
2.Maharani Bt.M.Saihan B.M.Taher Mas
3.Iqbal B.Tk.Amir Husin
4.Aulia Danayanti Bt.M.Saihan B.M.Taher Mas
5.Juanda B.Tk.Amir Husin
6.Nursehan Safitri Bt.M.Saihan B.M.Taher Mas

Kad Jemputan Kahwin yang dihantar oleh Keluarga M.Taher Mas dan Mardiah kepada Hj.Jamali B.Hj.Habib yang saya perolehi dari Pak Long Dato' Mohd.Zailani B.Hj.Jamali.

Berdasarkan gambar-gambar di atas,saya ingin tahu kaitan mereka dengan Hj.Habib.Saya harap waris Hj.Rais yang berkunjung ke Medan dapat menghubungi mereka dan menyatakan hasrat supaya keluarga di sana dapat menghubungi keluarga di Malaysia,semoga jalinan kekeluargaan dapat disatukan kembali setelah sekian lama dipisahkan.

1 comment:

Anonymous said...

Assalamulaikum ...

aku Chairul Ichsan
anak dari Mohammad Saihan dan Cucu dari M.Taher Mas ...

Salut juga buat yg buat ini Blogger
jadi bisa tau silsilah keluarga ...


Ass...
Hi .. Im Chairul Ichsan , son from Mohammad Saihan and Grandson from M.Taher Mas ..

this blog is make me shock and surprised , i cant belived there is a Blogger for Our Family ..

If u need Info from me
just email me at

dhea_14@yahoo.com